Karent Paros

Karent was founded in 2008 in Paros and serves you with various types of cars. For more than 10 years offers customers superior service, which continually improves and updates.

Contact Info
(+30) 22840 22303 info@karent.gr Paroikia Paros Greece, CA 84400
Folow us on social

Συχνές Ερωτήσεις

01 FAQ Αν έχω ξεχάσει την άδεια οδήγησης μου, μπορώ να παραλάβω το όχημα;

Η άδεια οδήγησης είναι υποχρεωτική για την ενοικίαση ενός οχήματος και πρέπει να την παρουσιάσετε κατά την παραλαβή του.

02 FAQ Θα ληφθεί μια εγγύηση από την πιστωτική μου κάρτα κατά την παραλαβή του αυτοκίνητου;

Πρέπει να εκτιμήσουμε τα έξοδα ενοικίασης του αυτοκινήτου και να λάβουμε μια προ έγκριση από την τράπεζά σας.
Η εκτίμηση αυτή βασίζεται σε: – Αναμενόμενη διάρκεια ενοικίασης – Εφαρμοστέο ποσοστό ΦΠΑ – τυχόν επιπλέον χρεώσεις όπως βενζίνη, κ.λ.π. Το ποσό αυτό δεν χρεώνεται. Δεσμεύεται σε τραπεζικό λογαριασμό του κατόχου της κάρτας μέχρι να χρεωθεί το τελικό ποσό της ενοικίασης. Παρακαλώ δείτε τις γενικές πληροφορίες ενοικίασης για περισσότερες λεπτομέρειες.

03 FAQ Μπορεί η απαλλαγή να μειωθεί στο μηδέν;

Η απαλλαγή μπορεί να μειωθεί, έναντι καταβολής επιπλέον χρέωση. Κατά την κράτηση on line, ανατρέξτε στην ενότητα “Προτεινόμενες ασφάλειες”, όπου θα πρέπει να προστεθεί ένα CDW ή ECDW ή SCDW πακέτο που θα μειώσει εν μέρει την απαλλαγή ευθύνης.

04 FAQ Υπάρχει όριο χιλιομέτρων για την ενοικίαση μου;

Η Karent προσφέρει απεριόριστα χιλιόμετρα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να οδηγείτε όσο θέλετε. Ωστόσο, συνιστούμε ότι κανένας οδηγός δεν πρέπει να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι για μεγάλα χρονικά διαστήματα ή / και χωρίς να κάνει τα απαραίτητα διαλύματα για ανάπαυση.

05 FAQ Υπάρχει ελάχιστο / μέγιστο όριο ηλικίας για την ενοικίαση ενός οχήματος από την Karent ;

Θα πρέπει να είστε ηλικίας 21 ετών και άνω για να νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο και σε κάθε περίπτωση να είστε κάτοχος άδειας οδήγησης για τουλάχιστον τρία χρόνια. Ωστόσο, οι απαιτήσεις της ηλικίας μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος. Υπάρχει χρέωση νέου οδηγού που μπορεί να ισχύει σε ορισμένες περιπτώσεις. Για online κρατήσεις, αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στις σελίδες που αφορούν τους Ειδικούς Όρους. Αυτές οι πληροφορίες θα σας δοθούν αυτόματα αν εισέλθετε στην ιστοσελίδα παραθέτοντας την άδεια οδήγησης σας.

06 FAQ Είναι δυνατόν να τροποποιήσω / ακυρώσω την κράτηση μου αφού έχει επιβεβαιωθεί;

Ναι, η karent σας επιτρέπει να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας στο διαδίκτυο αφού επιβεβαιωθεί, με την προϋπόθεση ότι γίνεται μέχρι ενενήντα έξι (96) ώρες πριν την προγραμματισμένη έναρξη ενοικίασης του οχήματος. Πρέπει απλά να κάνετε κλικ στο “Προβολή, τροποποίηση ή ακύρωση της κράτηση μου”. Σημειώστε ότι μόνο εσείς μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την κράτηση που έχετε κάνει online. Δεν θα είναι εφικτό να τροποποιηθεί από το κέντρο κρατήσεων της Karent η από ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο. Θα λάβετε μια επιβεβαίωση της τροποποίησης ή ακύρωσης μέσω e-mail.

07 FAQ Μπορώ να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε ένα άλλο νησί;

Η Karent μπορεί να σας επιτρέψει να οδηγήσετε σε ένα άλλο νησί, με το όχημα. Αυτό ποικίλλει ανάλογα με τις κατηγορίες αυτοκινήτων και το νησί που επιθυμείτε να επισκεφθείτε. Παρακαλείστε να ελέγξετε την Προϋποθέσεις Ενοικίασης.

08 FAQ Τι θα συμβεί αν το αυτοκίνητο πάθει βλάβη ή αν έχω κάποιο ατύχημα;

Η Karent παρέχει στους πελάτες πλήρη 24ωρη έκτακτης ανάγκης οδική βοήθεια. Οι αριθμοί έκτακτης ανάγκης είναι τυπωμένοι στο μισθωτήριο συμβόλαιο. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, θα λάβετε άμεση βοήθεια. Θα πρέπει να θυμάστε πάντα να συμπληρώνετε ένα έντυπο δήλωσης τροχαίου ατυχήματος, εάν συμβεί ένα ατύχημα, δίνοντας μια πλήρως άποψη για τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το ατύχημα. Σε περίπτωση ατυχήματος, πάντα πρέπει να κάνετε μια φιλική δήλωση από κοινού με τον άλλο εμπλεκόμενο οδηγό (θα βρείτε ένα έντυπο στο φάκελο που περιέχει τα έγγραφα του οχήματος). Αν δεν το κάνετε, μπορεί να θεωρηθεί ευθύνη σας το κόστος αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν στο όχημα ενοικίασης. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους ενοικίασης και τις τυχόν οδηγίες που παρέχονται κατά τη στιγμή της παραλαβής. Η τιμή των κύριων συνηθισμένων τμημάτων (ανταλλακτικά) είναι διαθέσιμη στο σταθμό Karent, έτσι ώστε οι μικρές ζημιές μπορούν αμέσως να καταβληθούν κατά τη στιγμή της επιστροφής.

Μετά την ενοικίαση
01 FAQ Χρειάζεται να επιστρέψω το αυτοκίνητο με γεμάτο ντεπόζιτο?

Κανόνες που εφαρμόζονται για την τροφοδοσία και τον ανεφοδιασμό εξαρτώνται από τον τύπο της μίσθωσης του προϊόντος που έχετε επιλέξει. Παρακαλώ ελέγξτε προσεκτικά τους κανόνες που ισχύουν για κάθε ενοικίαση που κάνετε. Συνήθως τα οχήματα παρέχονται με μια πλήρη δεξαμενή καυσίμων. Κατά την επιστροφή του οχήματος, 3 καταστάσεις μπορεί να προκύψουν στη συνέχεια:

Επιλογή 1. Επιστροφή του οχήματος με το ίδιο επίπεδο δεξαμενής καυσίμου:
Σας παρέχουμε ένα όχημα με γεμάτο ντεπόζιτο καυσίμου ενός καθορισμένου επιπέδου των καυσίμων που αναφέρονται στο μισθωτήριο συμβόλαιο.
Μπορείτε να επιστρέψετε το όχημα με το ίδιο επίπεδο καυσίμων.
Δεν πληρώνετε είτε για χρέωση ανεφοδιασμού ή καυσίμων. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι Karent μπορεί να σας ζητήσει να παρέχει μια απόδειξη αγοράς καυσίμων.
Επιλογή 2. Επιστροφή του οχήματος με διαφορετικό επίπεδο της δεξαμενής καυσίμου από το επίπεδο της δεξαμενής καυσίμων που αναφέρονται παραλαβή (χρέωση Ανεφοδιασμός):
Αν δεν έχετε λάβει την επιλογή γεμάτο ρεζερβουάρ και το όχημα δεν επιστραφεί με το ίδιο επίπεδο καυσίμων με εκείνο που διαπιστώθηκε κατά το χρόνο pick-up, θα χρεωθείτε το κόστος του καυσίμου που λείπει συν μια χρέωση ανεφοδιασμού

Επιλογή 3. Πλήρης Tank
Στην παραλαβή έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου. Το κόστος αυτό θα εξαρτηθεί από την κατηγορία του οχήματος.
Μπορείτε να επιστρέψετε το αυτοκίνητο με ότι καύσιμο έχει απομείνει σε αυτό.
Η Karent δεν θα σας χρεώσει για οποιαδήποτε χρέωση ανεφοδιασμού, αλλά η Karent δεν θα σας αποζημιώσει για οποιαδήποτε αχρησιμοποίητα καύσιμα.

Κράτηση
01 FAQ How will I know that my reservation is confirmed?

Στο τέλος της διαδικασίας κράτησης, θα δείτε μια σελίδα «Επιβεβαίωση Κράτησης» με τον αριθμό κράτησης. Θα λάβετε επίσης ένα e-mail επιβεβαίωσης που περιέχει τις λεπτομέρειες της κράτησής σας.

02 FAQ Είναι δυνατόν να τροποποιήσω / ακυρώσω την κράτηση μου αφού επιβεβαιωθεί ?

Ναι, η karent σας επιτρέπει να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας στο διαδίκτυο αφού επιβεβαιωθεί, με την προϋπόθεση ότι γίνεται μέχρι τουλάχιστον ενενήντα έξι (96) ώρες πριν την προγραμματισμένη έναρξη της ενοικίασης του οχήματος σύμφωνα με κράτηση που πραγματοποιήθηκε σε αυτήν τη μηχανή κρατήσεων. Πρέπει απλά να κάνετε κλικ στο “Προβολή, τροποποίηση, ακύρωση την κράτηση μου”. Σημειώστε ότι μπορείτε μόνο να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε τις κρατήσεις που θα γίνουν σε απευθείας σύνδεση από τον εαυτό σας. Δεν μπορείτε να τροποποιήσετε κρατήσεις που γίνονται από το τηλεφωνικό κέντρο κράτησης Karent, ή από ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο. Θα λάβετε μια επιβεβαίωση της τροποποίησης ή ακύρωσης μέσω e-mail.

03 FAQ Είναι δυνατόν να δώ την κράτησή μου, αφού έχει επιβεβαιωθεί;

Ναι, μπορείτε να δείτε την κράτησή σας, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Τροποποίηση / Ακύρωση.

04 FAQ Ποια είναι η πολιτική εγγύησης κράτησης της Karent;

Ο σταθμός Karent (σταθμός παραλαβής) υποχρεούται να παρέχει, μέσα σε μια δεδομένη “εγγυημένη περίοδο», την κατηγορία του οχήματος που ζητήσατε όπως επιβεβαιώθηκε κατά τη στιγμή της κράτησης. Αυτό ισχύει αν το όνομά του οδηγού πληροί τις απαιτήσεις ενοικίασης (ελάχιστη ηλικία, έγκυρη άδεια οδήγησης, κλπ).
Εάν η κατηγορία του οχήματος δεν μπορεί να παρασχεθεί κατά τη διάρκεια αυτής της «εγγυημένης περιόδου», θα προταθούν εναλλακτικές λύσεις μέσα σε μία ώρα μετά την άφιξή σας στο σταθμό χωρίς επιπλέον κόστος. Η εγγυημένη περίοδος μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τις λεπτομέρειες πληρωμής που παρέχονται κατά τη στιγμή της κράτησης: Εγγύηση μία ώρα: Εάν δεν έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία της κάρτας πληρωμής κατά τη στιγμή της κράτησης, η τοποθεσία ενοικίασης Karent μπορεί να κρατήσει το όχημά σας μέχρι και μία ώρα μετά από την προγραμματισμένη έναρξη της ενοικίασης του οχήματος σύμφωνα με κράτηση που πραγματοποιήθηκε. Εγγύηση κράτησης μέχρι την ώρα του κλεισίματος του σταθμού): Εάν παρέχονται τα στοιχεία της κάρτας πληρωμής και την ταυτότητα του οδηγού κατά τη στιγμή της κράτησης, μια “κράτηση Hold ” ισχύει μέχρι το κλείσιμο του σταθμού. Αυτό σημαίνει ότι ο σταθμός θα κρατήσει ένα όχημα για την κράτηση μέχρι το κλείσιμο του σταθμού. Αυτή η εκτεταμένη εγγύηση ισχύει επίσης αυτόματα σε προπληρωμένες κρατήσεις (κρατήσεις των οποίων η πληρωμή έγινε κατά τη στιγμή της κράτησης).

05 FAQ Αν έχω ξεχάσει την άδεια οδήγησης μου, μπορώ, ωστόσο, να παραλάβω το όχημα;

Η άδεια οδήγησης είναι υποχρεωτικό έγγραφο για την ενοικίαση ενός οχήματος και πρέπει να παρουσιαστεί κατά παραλαβή.

06 FAQ Η άδεια οδήγησής μου θα λήξει σύντομα, μπορώ ακόμα να νοικιάσω ένα όχημα;

Μια έγκυρη άδεια οδήγησης απαιτείται για να πάρετε το όχημα από το σταθμό. Η ημερομηνία λήξης της άδειας οδήγησης πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την ημερομηνία επιστροφής της ενοικίασης σας.

07 FAQ Μπορώ να καταχωρήσω επιπλέον οδηγό?

Ο πρόσθετος οδηγός επιτρέπεται να οδηγεί το όχημα. Πρέπει να αναφέρεται ρητά στο μισθωτήριο συμβόλαιο ενοικίασης.

08 FAQ Δέχεστε ζώα στο όχημα;

Κατοικίδια ζώα έχουν εγκριθεί εντός των οχημάτων μας. Ωστόσο, θα πρέπει να τηρούνται οι κανόνες υγιεινής.

09 FAQ Πώς μπορώ να αναβαθμίσω το όχημα που έκλεισα;

Όταν θα φτάσετε στο σταθμό παραλαβής του οχήματος σας, θα μπορούσατε να ζητήσετε για μια υψηλότερη κατηγορία εάν είναι διαθέσιμη. Το προσωπικό της Karent θα σας παρέχει το αναβαθμισμένο όχημα και θα σας χρεώσει επιπλέον για τη διαφορά της τιμής.

10 FAQ Χρειάζομαι διεθνή άδεια οδήγησης;

Μια έγκυρη άδεια οδήγησης απαιτείται για να παραλάβετε το όχημα. Θα πρέπει να την δείξετε κατά την παραλαβή. Η άδεια οδήγησης πρέπει να είναι γραμμένη με λατινικούς χαρακτήρες (ευρωπαϊκή ή / και διεθνή άδεια οδήγησης ή μεταφρασμένη)

11 FAQ Παρέχετε παιδικά καθίσματα;

Μπορείτε να νοικιάσετε ένα παιδικό κάθισμα ανά ημέρα. Παρακαλώ ρωτήστε για τις λεπτομέρειες στο σταθμό Karent, ή, εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε το προϊόν στην κράτησή σας μέσω του κουμπιού ‘Προσθήκη έξτρα κατά την επιλογή του οχήματός σας.

Κατά τη διάρκεια της Ενοικίασης
01 FAQ Η άδεια οδήγησης μου έχει κλαπεί. Μπορώ να παρουσιάσω μια δήλωση κλοπής αντί αυτής;

Κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις, η δήλωση κλοπής ή απώλειας της άδειας οδήγησης μπορεί να γίνει αποδεκτή.

02 FAQ Τι έγγραφα χρειάζεται να παρουσιάσω για να παραλάβω το αυτοκίνητό μου;

Θα πρέπει να παρουσιάσετε στον εκπρόσωπο μας:
1) Την κανονική άδεια οδήγησης, που εκδίδεται από τη χώρα διαμονής σας, σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία. Θα ζητηθεί σε κάθε ενοικίαση. Εκτός από την κανονική άδεια οδήγησής σας, η Διεθνής άδεια οδήγησης είναι επίσης υποχρεωτική αν η άδεια οδήγησής σας είναι γραμμένη σε γλώσσα διαφορετική από εκείνη της χώρας ενοικίαση ή / και οι χαρακτήρες δεν μπορούν να διαβαστούν στην χώρα ενοικίασης. Σημειώστε ότι η Διεθνής άδεια οδήγησης είναι έγκυρη μόνο εφόσον συνοδεύεται από την κανονική άδεια οδήγησης. Οι άδειες οδήγησης πρέπει να ισχύουν στη χώρα της ενοικίασης.
2) Έγγραφο αναγνώρισης σας, όπως το διαβατήριό σας (ή το εθνικό δελτίο ταυτότητας σας)
3) Έγκυρη πιστωτική κάρτα με ημερομηνία λήξης μετά την ημερομηνία παράδοσης του αυτοκινήτου.

03 FAQ Θα υπάρξει κάποια χρέωση στην πιστωτική μου κάρτα όταν παραλάβω το αυτοκίνητο;

Πρέπει να εκτιμήσουμε τα έξοδα ενοικίασης του αυτοκινήτου και να λάβουμε προέγκριση από την τράπεζά σας.
Η εκτίμηση αυτή βασίζεται σε:
Αναμενόμενη διάρκεια ενοικίασης
Εφαρμοστέο συντελεστή ΦΠΑ
Τυχόν επιπλέον χρεώσεις όπως βενζίνη, κ.λ.π.

Το ποσό αυτό δεν χρεώνεται. Είναι δεσμευμένο σε τραπεζικό λογαριασμό του κατόχου της κάρτας μέχρι να χρεωθεί το τελικό ποσό της ενοικίασης. Παρακαλώ δείτε γενικές πληροφορίες μας ενοικίασης για περισσότερες λεπτομέρειες.

04 FAQ Τι είναι το μισθωτήριο συμβόλαιο;

Η συμφωνία μίσθωσης είναι η επίσημη σύμβαση, που υπογράφεται από την Karent και τον πελάτη (ο μισθωτής) κατά τη στιγμή της παραλαβής, το οποίο δείχνει τους όρους της ενοικίασης, την κατάσταση του οχήματος και το επιτόκιο που εφαρμόζεται.

05 FAQ Τι θα συμβεί αν το αυτοκίνητο πάθει βλάβη ή αν έχω κάποιο ατύχημα;

Η Karent παρέχει στους πελάτες πλήρη 24ωρη έκτακτης ανάγκης οδική βοήθεια. Οι αριθμοί έκτακτης ανάγκης είναι τυπωμένοι στο μισθωτήριο συμβόλαιο. Σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος, θα λάβετε άμεση βοήθεια. Θα πρέπει να θυμάστε πάντα να συμπληρώνετε ένα έντυπο δήλωσης τροχαίου ατυχήματος, εάν συμβεί ένα ατύχημα, δίνοντας μια πλήρως άποψη για τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το ατύχημα. Σε περίπτωση ατυχήματος, πάντα πρέπει να κάνετε μια φιλική δήλωση από κοινού με τον άλλο εμπλεκόμενο οδηγό (θα βρείτε ένα έντυπο στο φάκελο που περιέχει τα έγγραφα του οχήματος). Αν δεν το κάνετε, μπορεί να θεωρηθεί ευθύνη σας το κόστος αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν στο όχημα ενοικίασης. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους ενοικίασης και τις τυχόν οδηγίες που παρέχονται κατά τη στιγμή της παραλαβής. Η τιμή των κύριων συνηθισμένων τμημάτων (ανταλλακτικά) είναι διαθέσιμη στο σταθμό Karent, έτσι ώστε οι μικρές ζημιές μπορούν αμέσως να καταβληθούν κατά τη στιγμή της επιστροφής.

06 FAQ Μπορώ να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε ένα άλλο νησί;

Η Karent μπορεί να σας επιτρέψει να οδηγήσετε σε ένα άλλο νησί, με το όχημα. Αυτό ποικίλλει ανάλογα με τις κατηγορίες αυτοκινήτων και το νησί που επιθυμείτε να επισκεφθείτε. Παρακαλείστε να ελέγξετε την Προϋποθέσεις Ενοικίασης.

07 FAQ Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση απώλειας κλειδιών;

Σε περίπτωση απώλειας των κλειδιών του οχήματος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Karent. Ανάλογα με το πού βρίσκεστε, μπορεί να πάρει μεταξύ 1 ως 4 ώρες για να παραλάβετε τα νέα κλειδιά. Θα εφαρμοστούν πρόσθετες χρεώσεις για την υπηρεσία αυτή. Η απώλεια των κλειδιών δεν καλύπτεται από καμία ασφάλεια.

08 FAQ Χρειάζεται κάποια συντήρηση το όχημα κατά τη διάρκεια της ενοικίασης;

Τα οχήματα μας είναι έτοιμοι για ενοικίαση από τη στιγμή που έχουν περάσει με επιτυχία όλους τους ελέγχους προετοιμασίας. Κατά τη διάρκεια της ενοικίασης σας και σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει, θα σας ζητηθεί να εκτελέσετε συνήθεις επιθεωρήσεις (στάθμη λαδιού, πίεση των ελαστικών …), σύμφωνα με τη λογική και συνετή χρήση. Θα πρέπει να μείνετε σε εγρήγορση για οποιοδήποτε σήμα από τα φώτα προειδοποίησης στο ταμπλό του οχήματος και να λάβετε κάθε απαραίτητη προστατευτική δράση. Για αναλυτικές πληροφορίες και λεπτομέρειες, παρακαλώ δείτε τους όρους ενοικίασης Karent.

09 FAQ Πότε πρέπει να επιστρέψω το όχημα;

Το όχημα πρέπει να το έχετε επιστρέψει στο σταθμό Karent το αργότερο κατά την ημερομηνία και ώρα που αναγράφεται στο μισθωτήριο συμβόλαιο. Η περίοδος ενοικίασης θα τελειώσει όταν επιστρέψετε το όχημα στο σταθμό Karent και τα κλειδιά του οχήματος μαζί με τα έγγραφα κυκλοφορίας παραδοθούν σε έναν υπάλληλο της Karent ή του αντιπροσώπου του. Η περίοδος ενοικίασης υπολογίζεται ανά 24 ώρες μη διαιρετό από τη στιγμή της παραλαβής του οχήματος. Η Karent επιτρέπει μια περίοδο ανοχής 29 λεπτά από το τέλος της ενοικίασης.

10 FAQ Τι θα συμβεί αν πάρω πρόστιμο;

Σε περίπτωση που πάρετε κάποιο πρόστιμο κατά τη διάρκεια της ενοικίασης σας, θα λάβετε ειδοποίηση από την αστυνομία ή από την Karent και θα πρέπει να το πληρώσετε. θα χρεωθείτε επιπλέον του προστίμου έξοδα διαχείρισης που περιλαμβάνονται άμεσα στο τελικό τιμολόγιο της ενοικίασης.

Ασφάλειες
01 FAQ Μπορώ να πάρω πρόσθετες παροχές ή ασφάλειες;

Πρόσθετες παροχές ή ασφάλειες μπορούν να προστεθούν on-line. Μπορούν επίσης να προστεθούν και κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου.

02 FAQ Μπορεί η απαλαγή να μειωθεί στο μηδέν;

Η απαλλαγή μπορεί να μειωθεί, έναντι καταβολής επιπλέον χρέωσης. Κατά την κράτηση on line πρέπει να προταθεί ένα ασφαλιστικό πακέτο που θα μειώσει εν μέρει την απαλλαγή.

03 FAQ Θα ήθελα μερικές λεπτομέρειες για την απαλλαγή, το ύψος της και πώς θα χρεωθώ σε περίπτωση ζημιάς;

Η απαλλαγή ποικίλλει, ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος. Το προσωπικό μας, είτε στο Τμήμα Κρατήσεων ή στο γραφείο, θα είναι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσει για την απαλλαγή που αντιστοιχεί στην κατηγορία του οχήματος που επιθυμείτε να νοικιάσετε.

Εάν μια νέα ζημιά σημειώνεται όταν το όχημα επιστραφεί, θα χρεωθείτε με το αντίστοιχο ποσό επισκευής (συμπεριλαμβανομένων τυχόν επιβαρύνσεις λόγο ακινητοποίησης ). Εάν είναι χαμηλότερη από την απαλλαγή ευθύνης, η διαφορά θα επιστραφεί.
Αν η Karent είναι σε θέση να ανακτήσει το κόστος των ζημιών της από τρίτου υπευθύνου, θα σας επιστραφεί στο ακέραιο.

04 FAQ Τι σημαίνει CDW ή Μερική Απαλλαγή Ευθύνης Ζημιών;

Απαλλαγή Ευθύνης Ζημιών είναι μία προαιρετική κάλυψη, που περιορίζει την ευθύνη του πελάτη από το κόστος επισκευής ζημιών στο όχημα ενοικίασης, εφόσον το όχημα χρησιμοποιείται σύμφωνα με τους όρους της μίσθωσης.

05 FAQ Ποιά ασφάλεια περιλαμβάνεται στο μίσθωμα μου;

Το βασικό μίσθωμα περιλαμβάνει απλή ασφάλεια προς τρίτους

Τρόποι πληρωμής
01 FAQ Μπορώ να χρησιμοποιήσω χρεωστική κάρτα;

Η χρεωστική κάρτα μπορεί να γίνει αποδεκτή.

02 FAQ Πώς μπορώ να πληρώσω για την ενοικίαση μου;

Η ενοικίαση θα πρέπει να καταβληθεί κατά την επιστροφή του οχήματος, εκτός αν έχετε κάνει κράτηση με προπληρωμένη τιμή (Pay online). Σε αυτή την περίπτωση η πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί για το ποσό ενοικίασης κατά το χρόνο κράτησης. Για τις μη προπληρωμένες κρατήσεις, απαιτείται προκαταβολή κατά τη στιγμή της παραλαβής πληρωμή στο τέλος της ενοικίασης.
Τα αποδεκτά μέσα πληρωμής είναι οι πιστωτικές κάρτες, χρεωστικές κάρτες, κουπόνια και τα μετρητά.

Τιμές
01 FAQ Μπορώ να ελέγξω τις τιμές χωρίς να κάνω κράτηση;

Ναι, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά από την Karent και να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του οχήματος, χωρίς να κάνετε μια κράτηση. Συμπληρώνεται μόνο η σελίδα εισόδου στην ιστοσελίδα Karent και κάντε κλικ στο “Select My Car”. Αν επιθυμείτε να κάνετε κράτηση σε αυτό το διάστημα και με αυτές τις λεπτομέρειες απλά συνεχίσετε πατώντας το κουμπί “Κράτηση”.

02 FAQ Πώς υπολογίζεται η τιμή της ενοικίασης μου;

Η συνολική τιμή ενοικίασης σας υπολογίζεται με βάση τις πληροφορίες που παρέχονται κατά τη στιγμή της κράτησης. Το συνολικό ποσό θα περιλαμβάνει τυχόν extras που θα επιλέξετε κατά τη διαδικασία κράτησης.

03 FAQ Δεν θέλω δυσάρεστες εκπλήξεις κατά την παράδοση.

Η κράτηση σας από την Karent περιλαμβάνει όλες τις χρεώσεις που αντιστοιχούν στα κριτήρια της. Οι χρεώσεις είναι τυπωμένες στην επιβεβαίωση της κράτησης που θα λάβετε. Οι τιμές είναι εξασφαλισμένες για την εκμίσθωση που σχετίζονται με την επιβεβαιωμένη κράτηση.

04 FAQ Τι περιλαμβάνεται στην τιμή;

Η ενοικίαση σας περιλαμβάνει όλες τις υποχρεωτικές επιβαρύνσεις που αντιστοιχούν με τα κριτήρια της κράτησής σας. Αυτή η προσφορά γενικά περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:
Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) ή οποιοδήποτε άλλο τοπικό φόρο
Απεριόριστα χιλιόμετρα.
Ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων.

05 FAQ Περιλαμβάνεται ασφάλεια στην αναγραφόμενη τιμή;

Όταν νοικιάζετε ένα όχημα από την Karent, πάντα παρέχετε ασφάλεια προς τρίτους που καλύπτει την ευθύνη για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, σύμφωνα με τις νομικές απαιτήσεις.
Αυτή η κάλυψη περιλαμβάνεται αυτόματα στην ενοικίαση χωρίς επιπλέον κόστος. Παρακαλούμε ελέγξτε το αυτοκίνητο κατά την παραλαβή. Κατά τη στιγμή της κράτησης παρουσιάζετε πάντα μια σύνοψη των καλύψεων που περιλαμβάνονται ή εξαιρούνται.

06 FAQ Υπάρχει όριο χιλιομέτρων για την ενοικίαση μου;

Η Karent προσφέρει απεριόριστα χιλιόμετρα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να οδηγείτε όσο θέλετε. Ωστόσο, συνιστούμε ότι κανένας οδηγός δεν πρέπει να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι για μεγάλα χρονικά διαστήματα ή / και χωρίς να κάνει τα απαραίτητα διαλύματα για ανάπαυση.

Υπηρεσίες
01 FAQ Προσφέρεται υπηρεσία Chauffeur?

Ναι, μπορείτε να ελέγξετε το “Chauffeur Service” στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην κορυφή της αρχικής σελίδας.

Πλοήγηση στον Ιστότοπο
01 FAQ Τι σημαίνει όταν εμφανίζεται το μήνυμα: ``Η συνεδρία σας έχει λήξει»;

Για την ασφάλειά σας, αν παραμείνει ανενεργός στο δικτυακό τόπο για μια παρατεταμένη χρονική περίοδο, κλείνουμε τη σύνδεση με το σύστημα μας για να διασφαλίσουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα που καταχωρούνται αφαιρούνται με ασφάλεια. Για την επανεκκίνηση της διαδικασίας κάντε κλικ στο link.

02 FAQ Πώς η Karent διασφαλίζει την προστασία των προσωπικών μου δεδομένων και της πιστωτικής μου κάρτας;

Η online υπηρεσία κρατήσεων βρίσκεται σε έναν ασφαλή διακομιστή που εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής.
Το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Socket Layer) κρυπτογράφησης.

Η SSL κρυπτογραφεί όλες τις επικοινωνίες μεταξύ του υπολογιστή σας και του διακομιστή μας, ώστε οι πληροφορίες να μην μπορούν να υποκλαπούν.

03 FAQ Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Για να επικοινωνήσετε με την Karent ανατρέξτε στην ενότητα Επικοινωνήστε μαζί μας

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες